دو و میدانی قهرمانی مدارس کشور

نفرات برتر دوهای ۱۰۰، ۲۰۰ ، ۴۰۰ و پرتاب دیسک مشخص شدند 



نفرات برتر چهار ماده رشته  دو و میدانی قهرمانی مدارس کشور مشخص شدند. 
 
به گزارش صبح ساحل، مسابقات دو و میدانی قهرمانی مدارس کشور در ماده های مختلف برگزار شد و نفرات برتر رشته های  دو های  ۱۰۰، ۲۰۰، ۴۰۰ متر و همچنین پرتاب دیسک مشخص شدند.
مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش  استان هرمزگان گفت: در  دو ۴۰۰ متر، سید محمد سجاد آقایی از استان خراسان رضوی موفق شد  با پیشی گرفتن از سایر  رقبا بر سکوی اول این ماده بایستد.
محمد علی حمیدی از فارس در رتبه دوم و متین عسکری از کردستان نیز در جایگاه سوم ایستادند.
محمد امین محمود زاده دونده هرمزگانی نیز رتبه ای بهتر از هفتم به دست نیاورد.
وی افزود: رتبه اول دو  ۱۰۰ متر به محمد قربانزاده از خراسان شمالی رسید و امیر مهدی بهادری از کرمان دوم شد . علیرضا هادی از بوشهر  سوم  و امیر حسین خاکسار به عنوان نماینده هرمزگان در رتبه پنجم ایستاد.
به گفته فولادی، در دو  ۲۰۰ متر  سینا نجفی از تهران اول، پارسا فامیل بابایی از همدان دوم و امیرمحمد عمادنیا از بوشهر  سوم شد. محمد باقر دهقان نژاد از هرمزگان در رتبه هفتم ایستاد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: در پرتاب دیسک، دانش آموز عباس محراب پور از کهکیلویه بویر احمد  بیشترین پرتاب را داشت و اول شد. حسین کریمی از زنجان دوم و حسین نفر از چهار محال و بختیاری در مکان  سوم ایستاد.
هرمزگان در این ماده شرکت کننده ای نداشت.
فولادی خاطر نشان کرد: در رده بندی تیمی تا کنون هرمزگان در جمع پنج تیم بالای جدول قرار دارد و نتایج روزهای پایانی در رده بندی تیم ها، دارای اهمیت بالایی است.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها